مصاحبه آرشیو خبر ها
برای فصل گذشته نمی توانم افسوس و ناراحتی را به یاد نیاورم

برای فصل گذشته نمی توانم افسوس و ناراحتی را به یاد نیاورم

دیروز جلسه سهامداران باشگاه یوونتوس بود، اتفاقی که به طور معمول می افتد و این جلسه برگزار میشود، به طور سنتی جلسه ای مطبوعاتی نیز هست اما با توجه به شرایط کنونی و مقررات لازم برای رعایت پروتکل های بهداشتی این جلسه به شکل مجازی برگزار شد، این روز روز پایانی برای برگزاری این جلسه بود و به نظر این بهترین روش ممکن بود. در مورد اسیب هایی که این ویروس به جامعه و خانواده های درگیر وارد کرده و البته کمک های لازم نیز صحبت شد.مدیر ارشد یوونتوس در این رابطه گفت :

 

و اما مسائل مربوط به فوتبال

 

این باعث خوشحالی من است که در مورد چند مسئله در خصوص فصل 2019‐20 صحبت میشود. یک سال گذشت با شیرینی و اتفاق های خوبی که در زمین افتاد، نتایج عالی کسب شد اما روند ناامید کننده ای روی داد و اقتصاد و شرایط مالی را تحت تاثیر قرارداد، در ابتدای ژانویه سال گذشته روند افزایشی داشتیم، حفظ رقابت های ورزشی، افزایش درامد و شرایط سهام مارکتینگ باشگاه به خوبی پیش رفت، تعادل خوبی وجود داشت و با تکمیل افزایش 300 میلیون یورویی پایه های اقتصادی مستحکم تر بنا شد. وقتی به شرایط بازی ها و نتایج فرک می کنم نمی توانم از پاول ندود که امروز اینجا نیست و فابیو پاراتیچی تشکر نکنم. پاراتیچی که در حال شنیدن صحبت های ماست عملکرد خوبی داشت و البته کروبینی که در نهمین اسکودتوی متوالی ما نقش داشتند. من معتقدم که در سال های اتی خواهیم فهمید که این پیروزی ها چه معنایی داشتند و البته سومین اسکودتوی فوتبال بانوان مان، فکر می کنم که براگین بهترین مدیر فوتبال بانوان است و خانم ریتا گوارینو که بهترین نتایج را کسب کردند در تیم زیر 23 ساله ها نیز من به شخصه افتخار زیادی می کنم که چنین پسرانی را ترتیب می دهند و می توانند در اینده در خدمت تیم ما و فوتبال حرفه ای کشور ایتالیا باشند. باید به این گروه دقت زیادی کرد زیرا مربیان می توانند به خوبی بازیکنان شایسته ای را از تیم جوانان در اختیار بگیرند.

 

افسوس سال گذشته

 

برای فصل گذشته نمی توانم افسوس و ناراحتی ای را به یاد نیاورم، ما دو فینال را از دست دادیم و برای این مسئله هنوز هم ناراحتیم و افسوس می خوریم، اینگونه از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان کنار رفتیم و نتایج ما راضی کننده نبود. من در خارج از میدان همیشه نتایج را در میان مدت و بعد در بلند مدت می سنجم اما باید به این دو نتیجه اشاره می کردم با این حال افزایش خوبی در بخش تجاری داشتیم و البته حق پخش تلویزیونی و بخش مربوط به بهره گرفتن از مارک های یووه در سرویس هایی مانند اینستاگرام و فضاهای مجازی، این نشان از بزرگی یووه است و مخاطبین زیادی که یووه دارد.

 

ساری

 

او را به عنوان یک انسان شایسته و با فرهنگ با نوعی خاصی از شوخ طبعی و البته سلیقه متفاوتی از فوتبال به یاد می اورم. خیلی خوشحالم که اسکودتو را با ما برد و خیلی دوست دارم زمان هایی که در رختکن بود و روش او را به یاد بیاورم. او موفق شد از موانعی که غیر قابل عبور بودند عبور کند ما همراه هم اسکودتو را فتح کردیم و زمانی که از من خواست جام را به موزه ببرد، ما همیشه از او به عنوان یک مربی برنده در این باشگاه یاد خواهیم کرد.

 

تغییرات استراتژیک

 

ما با پاول و فابیو در این باره صحبت کردیم، در مورد پروژه ها و برنامه های بلند مدت و در مورد سوژه هایی که میشود در مورد انها سرمایه گذاری کرد و ارزیابی انها، با توجه به بودجه به این مسئله توجه زیادی داریم، ما سرمایه گزاری های گسترده ای انجام می دهیم و این روند را ادامه خواهیم داد. ما در عین حال به شناخت استعدادها توجه ویژه ای داریم و باید به این مسئله اهمیت بدهیم که با این روش و با تعادل اقتصادی یووه در ایتالیا و اروپا رقابت کند و برنده شود.

 

پاراتیچی

 

فابیو و فدریکو قرادادشان منقضی میشود. ما در این مورد صحبت کردیم ما به قرارداد های ورزشی احترام می گذاریم و تا 30 ژوئن سال اینده در کنار ما هستند. در سال های اخیر با پروژه هایی رسانه ای روبرو میشویم که برای من هیچ کدام انها واقعیت ندارد. ما در کنار هم کار می کنیم و به هم اعتماد داریم و از این مسئله بسیار خرسندم. انها نیز از اینکه در یووه هستند خوشحال هستند. در مورد استفانو و جورجو نیز باید بررسی شود. امسال با یکی از مهمترین چالش های خود روبرو هستیم و می خواهیم دهمین اسکودتو را به دست بیاوریم.

 

پیرلو

 

از همان هفته های ابتدایی متوجه شدم و به خوبی احساس کردم که جهان اطراف ما بی صبرانه منتظر شکست خوردن ماست. من می دانم که موانع سختی خواهیم داشت اما ما با ترکیبی از مربیان و مدیران برای یووه برنامه های اینده دار و مهمی در نظر گرفتیم. این گروه از جمله تودور، بارونیو و گالیاردی می توانند اولین گروه مدرن و مستقلی باشند که می توانند نتایج درخشانی کسب کنند. این گروه طی 10 سال اینده جزیی از کادر بهترین تیمی خواهند بود که بهترین بازیکنان جهان را از جمله دلیخت را در اختیار دارند.

 

یووه ― ناپولی

 

داستانی که به ان وصل هستیم. اما پرونده مربوط به ناپولی و مراجع دادگاه ورزشی و برگزار کننده های مسابقات است. این هیچ تاثیری روی ما ندارد.

 

رونالدو

 

چرا نباید نمی رفت، این خواسته و ارزوی هر بازیکنی ست که برای تیم ملی کشورش بازی کند. این ارزوی هر بازیکنی ست حتی اگر 100 بازی ملی داشته باشد، همواره فرا خواندن بازیکنان برای حضور در تیم ملی بسیار ارزنده و مهم است.

 

کروبینی

 

نقش او انالیز بازی و سیستم رقباست. می توانیم مورگانتی، پسوتو و کیه لینی را نیز با این جمع اضافه کنیم. این بسیار زیباست که ما یک تیم هستیم و همیشه ما بر من همه چیز غالب است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: